2014年5月27日 星期二

有咩網賺方法?

雅虎香港 2012-04-07

有D咩網賺方法  除左點廣告
又唔洗用好多時間,有一定的錢,唔洗專業技術

我唔係想做最佳回答,我只係想你睇完我打ge野
如果你覺得接近完全唔洗出力就可以搵一蚊一日什至更多,就睇啦
希望你真係可以睇晒我以下呢段野,因為我真係希望你可以幫到你自己同時又幫到我,如果真係得閒就睇左先,對你冇害
 記住,你唔試係唔知結果!
有冇諗過平時一路上網,求其click幾下就可以有錢搵?可能只係一日一蚊左右,但係所花ge精神同時間係近乎零,而且只要花多小小時間搵下線,一日要搵多五六倍其實唔難.
我想介紹俾你識ge野係網賺,可能你會問網賺啲錢點黎?好簡單,廣告費.
我自己都玩左網賺一段時間,玩過好多唔同種類網賺,好多出名如donkeymails,clixsence,neobux等等都玩過,但係呢幾個網賺要做到一日搵一蚊係冇可能,而且仲要晒好多時間click同等佢load.

今次想介紹你玩ge 網賺係Mybrowsercash,佢就可以做到一日搵一蚊,首先俾你睇一睇呢個網頁(http://superbillion.blogspot.com/2011/08/mybrowsercash.html
),去了解Mybrowsercash點運作,你鐘意可以自己係Yahoo search點玩都得,不過記係如果你想申請account,一定要用我下面果條referral link,做我下線的話,我會講個小方法俾你玩Mybrowsercash,可以更有效率咁click廣告(唔洗升級做收費會員都得)
睇完之後係唔係覺得唔算好煩,但係就好容易一日至小搵一蚊呢,而我緊係想招攬你成為我下線啦(做我下線啲錢係唔會小到,你每click一個廣告所搵ge錢都一樣,只係我都會得益咁姐)
如果你睇到有啲網頁教你用真錢當投資,我覺得你可以完全唔洗理住,因為網賺新手始終唔好搞啲咁高風險野住
希望你真係會成為我下線,如果你成為我下線,請你通知我,我會教你一種可以快啲”搞掂”一個廣告ge方法,等大家一齊搵快啲錢!如果成功申請account而且仲係我下線要快小小通知我,因為先可以教你果種方法
http://www.mybrowsercash.com/index.php?refid=256188
呢條就係我referrallink,如果你第時要搵朋友做下線一齊搵錢就要用你自自己條referral link,希望你能成為我下線,有錢一齊搵

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。